Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.04.2009 15:54 - Проява на етническа нетърпимост! СИГНАЛ!
Автор: rasputin Категория: Хоби   
Прочетен: 1572 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 30.04.2009 16:00


38. mirogankov - valsodar
15:22 Радо,напротив-прочетох помашкия лиглавещ се РусТам,тук на хуя ми ще побелее от свян ,тоя анално поддатлив чичи без смисъл в глупендерския си живот.Опитва се да го раздава..като какъв?
Мислител ли играе?Патриот ли -пуска разни недоклатени текстове-кому са нужни празните мисли на опразен човек с чужди заемки от други автори преработени и съсипани от фалшивия му патетизъм?
Прочети само този му цитат:
" Само дето в глагола " ИМАМ" основното значение винаги ще си бъде - ПРИТЕЖАВАМ. Аз пък не искам да притежавам, искам да обичам. "
Своеволно тълкуване едностранчиво като кон с капаци!
Какво иска да внуши?
Собствената си трактовка на дадена дума и значението и?
Да само с тълковни речници не се живее дядка!
Чувствай бе животно едноклетъчно,не бъди като кучето на Павлов-няма да ти светна лампичката!
И за завършек само да добавя че с тия мисли проти като мицел-и лафове от селски вечеринки може някоя да ти върже,впечетлена от богатата ти душевност на кенефен автор въртящ се около гарата пред мъжката тоалетна,и без това там му е любимата трибуна за изява!
Ме-хе-хе
Другия път -повече..Гнустамич!


42. mirogankov - valsodar
15:49 Радо,когато плужек-гол охлюФ с мазна помашка мутра и сладникаво пухкаво изражение ми застава на пътя(вече му е за 3 и последен път-затова няма прошка!)
естествено че моята защитна реакция на хищник е да го здавя като расово куче помиярка на улицата когато се е опитала въпросната скопена мъжка кучица да препикае територията му!
Повърхностно казваш ти?
Че той не гледа повърхностно и доброжелателно на текстовете на Стефан-като подигравателно го нарича Най-Четения.....
Кой си ти бе финтифлюшкин гладен като бесарабдка мишка за слава-ето на Първа си!!!
Честито Гнустамич,усещаш ли фанфарите и шума на репортерите блогърски които те приветстват,а милата ти обожателка маха с белите си пликчета(поради липса на кърпичка) изпадаща в душевен оргазъм че нейния"герой" е смел и доблестен оплювач на Стефан и Миро Ганков-наричан от Гнустамич Най-Верния му Фен...
Ми ела ми бе отворко до Плевен да ти се направя на персонален стоматолог плаче ти изкуственното чеене за поправка и ремонт..
Аз съм за това -щи помогнаи пари ще спестиш;)
Хайде после пак....
Радо ,не съм привърженик на дуели за разни пунди,но тоя мивкар с кеф ще му режа парченца от тлъстия гъз и ще му давам да си ги хапва!
Не случайно вече ми свърши пробацията и това е знак че може пак да има насилие и хулиганство от моя страна..
Ще го направя известен по пресата и БТВ -то като оня Атила дето го игра терорист;):):)
Мисля че Гнустам ми разбра посланието-има ми адреса от клиповете днешни -да заповяда да видим кой е по ,по най....Ме-хе-хе
Обещавам да заснема срещата и да се излъчва в специален репортаж!



Мироганков е тъп националист от Плевен, който ежедневно се друса и ежедневно сере в блога. Но той не е луд, а този, който му дава свобода да "плюе, пикае, шиба" и т.н безнаказано
Правилата за него не важат, маймуните се ползват със защита от дружеството за закрила на задници :-)


Тагове:   сигнал,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rasputin - На глупака му дай
30.04.2009 16:02
"слава" и му гледай сеира
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rasputin
Категория: Хоби
Прочетен: 82817
Постинги: 20
Коментари: 235
Гласове: 300
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930